ISO 10002:2018 müşteri memnuniyeti şikayetleri ele alma Yönetim Sistemi İÇ DENETÇİ Eğitimi

HEDEF

ISO 10002 denetimi kuruluş içinde yönetim sisteminin yeterliliğini, uygunluğunu ve etkinliğini denetlemek ve değerlendirmek için sistematik olarak içe bakışı sağlayan yönetim araçlarından biridir. İç denetimleri gerçekleştirecek denetçi adaylarının ISO  10002 standardını bir denetçi olarak yorumlayabilmeleri ve denetim tekniklerini bilmeleri kuruluşlarına katma değer sağlamak açısından gereklidir. Bu eğitim, İç Denetimlerin sağlıklı, amacına uygun olarak gerçekleştirilmesi sistemin kontrolünden çok gelişimi, sağlamaya yönelik teknikleri içerecek şekilde hazırlanmıştır.

İÇERİK

  1. Denetim nedir? Denetim standartları (ISO 19011)
  2. ISO 10002:2018 gereklilikleri
  3. Müşteri memnuniyeti bilinci
  4. Denetçi sorumluluk ve yetkileri
  5. Denetim teknikleri
  6. Planlama- Soru listesi hazırlama
  7. Açılış toplantısı
  8. Denetim uygulaması
  9. Uygunsuzluk raporları- Raporlama
  10. Kapanış toplantısı
  11. Düzeltici faaliyet etkinlik değerlendirmesi
  12. Standart maddelerinin uygulamaya geçirilmesi için uygulamalar, örnek uygulamalar
  13. Sınav

FARKIMIZ

Eğitimde, denetçi adaylarının ISO 10002:2018 standardını bir denetçi olarak yorumlayabilmeleri, müşteri memnuniyetinin farkında olmaları ve denetim tekniklerini bilmeleri sağlamak kuruluşlarına katma değer sağlamak açısından örnek uygulamalara ağırlıklı olarak yer verilmiştir.

KATILIMCI PROFİLİ

Kuruluşlarında Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi Çalışmalarında yer alan veya kuruluş içi denetimlerde yer alacak olan tüm yönetici ve çalışanlar

EĞİTİM SÜRESİ

2 Gün

EĞİTİM ÜCRETİ

‘Lütfen ofisimizle iletişime geçiniz’

Eğitimlerimiz

Etkinlik Düzenleyen Kuruluşlar için sürdürülebilirlik Yönetimi Eğitimleri
Yolsuzlukla Mücadele Yönetim Sistemi Eğitimleri
Müşteri İletişim Merkezleri Eğitimleri
Yol Trafik ve Güvenliği Yönetim Sistemi Eğitimleri
KURUMSAL KARBON AYAK İZİ (SERA GAZI) HESAPLAMA EĞİTİMLERİ
Ürün Karbon Ayak İzi Eğitimleri
Kalibrasyon Eğitimleri