ISO 9001:2015 Kalite Yönetim Sistemi

Bilgilendirme Eğitimi

HEDEF

ISO 9001:2015 Müşteri Odaklılık, Liderlik, Personelin Bağlılığı, Proses Yaklaşımı, İyileştirme, Kanıt Esaslı Karar Verme ve İlişki Yönetimi kavramları üzerine kurulmuş bir kalite yönetim sistemi standardıdır. Müşteri memnuniyetinin, müşteri beklentilerinin ve geçerli yasal şartlar karşılanarak sağlanması için şartları tanımlamaktadır. Bu eğitimin hedefi ISO 9001:2015 Kalite Yönetim Sistemi Standart şartlarının anlaşılmasıdır

İÇERİK

  1. Kalite ve kalite kavramları, Kalite yönetim sistemi
  2.  KYS’nin yararları ve KYS prensipleri
  3.  ISO 9001‘in tarihsel gelişimi
  4.  Süreç yönetimi
  5.  Kuruluş ve bağlamının anlaşılması
  6.  Liderlik
  7.  Planlama – Risk ve fırsat analizi
  8.  Destek- Kaynakların yönetimi
  9.  Operasyon
  10.  Performans değerlendirme
  11. İyileştirme

FARKIMIZ

Eğitimde, ISO 9001 Kalite Yönetim Sistemi standart şartlarını açıklarken dokümantasyondan çok uygulamaya ve performansa önem veren bir yapı oluşturmak, genel yönetim sistem prensiplerini desteklemek ve yönetim sistemlerinin entegrasyonunu kolaylaştırmak, süreç yaklaşımını açıklayarak, katılımcıların uygulamayı başlatma ve iyileştirme çalışmalarına başlayabilmesi için gereken tüm donanım sağlanacaktır.

egitim01


KATILIMCI PROFİLİ

Kuruluşlarında ISO 9001:2015 Standardına uygun olarak bir kalite yönetim sistemi kurmak, uygulamak ve geliştirmekten sorumlu olabilecek tüm üst ve orta kademe yöneticilerle, alt kademe çalışanlar

EĞİTİM SÜRESİ

1 Gün

EĞİTİM ÜCRETİ

‘Lütfen ofisimizle iletişime geçiniz’

Eğitimlerimiz

Etkinlik Düzenleyen Kuruluşlar için sürdürülebilirlik Yönetimi Eğitimleri
Yolsuzlukla Mücadele Yönetim Sistemi Eğitimleri
Müşteri İletişim Merkezleri Eğitimleri
Yol Trafik ve Güvenliği Yönetim Sistemi Eğitimleri
KURUMSAL KARBON AYAK İZİ (SERA GAZI) HESAPLAMA EĞİTİMLERİ
Ürün Karbon Ayak İzi Eğitimleri
Kalibrasyon Eğitimleri